oj, jag kom fel.


Igår, fredag. Sprang omkring i regnet med en tidning på huvudet för att hitta någon slags outfit till kvällens skiva med temat "Oj, jag kom fel". Hittade endast annat krafs så vi åkte och köpte mat och vände hemåt mig för att äta den och dricka vino. Vi köpte glass som vi glömde kvar i frysen för vi hetsdansade till NRJ tills klockan slog 11/halv 12 och jag drog på mig springtights, gympadojor, nike t-shirt och adidas tröja och vi begav oss mot Porslinsfabriken och kära lilla Lovisas skiva.
Dansa loss och avsluta med en kvart i tre-dejt på McD för mig och Julia med mjukglass och pommes frites samt några 17åringar som var lite 2 cool 4 Fridhemsplan så de satt och pratade alldeles för högt och orealistiskt om "jamen jag bjöd dig på 5 helrör ikväll, vaskade 4st också" man ba jahaaaaaaa............. hejdå!!!!! Julia skällde ut dem sen för att de dissade Fridhemsplan, haha. Stackars små barnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0