kan inte tänka, jag står bara här och ler.



Vilket geni hon är. Satan i gatan, Mitt hjärta blöder, Inga kläder, Snälla bli min, Välkommen in. Och alla de andra. Skivan går varm i iPoden så fort jag är själv och gärna på Spotify på jobbet också. Fan, hon är så jävla bra. Bättre än någonsin. Undrar lite vad hon har gjort de senare åren efter att hon släppt sina två första plattor egentligen. Vad som hänt sen dess till nu för att hon ska ha blivit så himla mycket bättre? Nåja, jag tackar och tar emot. 

Jag måste rota i väskan efter mod

Kommentarer
Postat av: Kjartanjohanne

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2011-06-16 @ 08:28:15
URL: http://kjartanjohanne.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0