he tried to work it out, but that was hard 'cause she's an astronaut.


En söndag med konfirmation och en hel massa tårta - smörgås och alldeles vanlig supergod jrodgubbstårta. Nästan så man ska börja konfirmera sig och så får Gud hjälpa en på traven i livet lite grann, kan behövas nu tror jag. Nej men skämt åsido, vi vaskar alla killar och tjejer (en vis man sa i fredags natt).
Att prata om livet och ta världens längsta promenad runt söder är inte heller fy skam. Livet ska väl ordna sig någon gång. Väntar bara på att det ska ske.
Nu: en ostmacka till middag och en kopp te. Därefter sömn och bara några h jobb imorgon för att jag är bäst och har jobbat in tusentals komptimmar så på specen kommer det stå 9h medans jag kanske bara är där 4-5h. Livet kommer nog vara allt bra roligt denna vecka som kommer - träning måndag, födelsedagsbio tisdag, onsdag aw förhoppningsvis, torsdag ännu blankt (nån som vill leka? nähe), fredag skiva och lördag 20års kalas, söndag sushidöden någonstans. FINT! Som sagt. Och nu är jag nästan 11 tusen fattigare, eller imorgon när överföringen genomförs eftersom det är helg osv. DePpEn på det. Nåja, en investering i mig själv är väl alltid fint!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0