att jobba med inhyrd personal dag #2

Oj, en sån skillnad. Igår gick dagen lite långsamt för att jag var lite stressad och sådär, visste inte hur allt skulle gå osv. Idag gick det som smort! En av de inhyrda tjejerna var så driven och van så jag kunde typ för första gången slappna av lite. Sköööööönt. Ingen gillar Anna med en pinne i röven och paniken i ögonen. Vilket jag typ ofta går omkring med när jag är stressad, hehe. Undrar hur det ser ut.....

Hur som helst. Lämnade in min mobil för F J Ä R D E gången men fick prata med en supersnäll och nördig elgiganten-kille som tyckte så synd om mig så han gjorde sitt allra bästa för att jag skulle få ett tillgodokvitto på kalaset, alt. en helt ny mobil. HÅLLER TUMMARNA NURÅ! Sen reklamerade jag ett par tygskor där sulan lossnat på ena foten, limmet hade la släppt eller nåt. Så nu har jag ett par såhär fina pjucks:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0