2011.05.18

Igår åskade det och idag är det 20 grader och mestadels solsken. Kul land man lever i. Nog med bitterhet!
Idag har jag gjort det roligaste jag vet: nämligen pysslat, trixat och fixat lite inför personalfesten vi ska ha på jobbet nästa fredag. Har nämligen gjort en tipspromenad, hehe. Vilket kan vara det roligaste jag vet ibland. Att få tillverka den alltså, kanske inte att gå den.....
Men priset som utlovas är något slags 1a, 2a och 3e pris på vad det nu var, en flaska mousserande, presentkort någonstans osv osv osv. Kommer bli kanoners!
Imorgon ska jag förövrigt gå till polisen och fixa pass. Åker till London om mindre än 3 veckor!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0