2 6 m a r s

Var har veckan tagit vägen? Nu sitter jag här igen och det är lördag helt plötsligt. Nåja, undan med veckorna så det blir sommar bara. Ska iväg och jobba på ett mingel och är nog klar vid 17 snåret senast. Festa tills du dör #01 ikväll? Perhaps.

Lite grejer som har hänt i veckan skulle kunna vara:
* Har hittat den perfekta dejten till familjen Jansons lilla hund, en lika liten vit mjuk hund vid namn Doris. Doris och Sigge, är det inte underbart? Måste promenera ifatt hunden någon gång och sno med den.
* Gått handledarutbildningen. Vilket påminner mig om att jag måste beställa hem och skriva ut massa blanketter! Kanske kan göra det på jobbet idag då vår skrivare står och dammar i källaren.
* Jobbat på en enhet där de har en manuell espressomaskin. Så himla häftigt! Ingen knapp här inte utan det är en spak som man får mäta upp hur mycket espresso man behöver i ett plåtmått och därefter blanda i muggen. Hur coolt som helst!
* Serverat Nordea på deras årsstämma och jobbat alltså 14 timmar på en och samma dag. Livet leker!!!!
* Även haft hand om Klubben helt själv igår där det är finfin lunch och bordservering. Nervigt, JA! Men det gick fint.
Nej nu: tidsoptimisten ska klä på sig, ska gå hemifrån om 14 minuter och här sitter jag i sovtröja. CHOP CHOOOOP!

Här står det i Dagens Industri om vår mingeltallrik till Nordeas aktieägare! Kan alltså tilläggas att vi har haft hand om deras årsstämma i några år och maten är alltså känd för att vara fin! Kul att läsa. Duktik papi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0