vie hors de l'angle de caméra mobile.

Älskar den här sidan i Metro.

Alltid så himlans roligt sällskap på tunnelbanan påväg hemåt någon kväll/natt...

Någonstans innan den här bilden åkte vi till göteborg, och de bilderna har jag ju redan lagt upp, så lite okult med dem igen. En fin bänk i Hampsted Heath i London iallafall.

Äta nudlar tills man kräks mitt i natten, haha åh what a week man hade där alltså. Finaste Sofia!

Åkte hem från Arlanda, duschade, låg raklång i soffan ett tag och åkte sedan och åt middag på vad som blivit vårt lilla fik, Blå Lotus. Här blir Moroten GaLeN på de nya Camel Activate som man trycker till och de blir mentolsmak, men det är knepigt att pricka rätt alltså...

Och jag som som vanligt har tråkig humor på tunnelbanan på morgonen.... Ja, det var väl i princip den sista bilden jag tog med min jäöäsdfålsdölfösldkvla dåliga HTC. Hejdå touch, hejdå HTC, TTYN!!!!!!!! :)))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0