och egentligen älskar du inte mig, och egentligen är det okej med mig, för jag älskar ingen alls. sånt där är slöseri med tid- men då slösar vi bort våra liv.

Att sitta med en fin vän man verkligen tycker om på en balkong i norra London och äta hemmagjord tomatsoppa med fetaost för totalt 2 pund och dricka vodka cranberry från närmaste off license för några fler pund.

Att läsa inboxmail från nyfunna vänner som gör att det skär i hjärtat och man önskar man kunde ta hand om, trösta och allt det där mer än vad jag är kapabel till. Att man alltid är lite otillräcklig. Fast att vi ändå lyckas dela mycket även om vi inte spenderat mer än en h i varandras närvaro.

Att spendera 5h vandrandes i Camden och därefter i stora stadens mitt Oxford street med ett lugn i ena handen och visa-kortet i det andra. Hej skatteåterbäringen, hejdå! Men vad gör väl det, egentligen.

Att man egentligen bara vill spontan-tatuera sig varje gång man går förbi ett litet hörn med en studio. Någon gång så!

Kommentarer
Postat av: hb

du är inte otillräcklig!! bara att du bryr dig är vad som behövs för att det ska kännas bättre :)

2011-06-13 @ 00:10:47
URL: http://haannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0