hon kunde vara någon annan, någon bättre, om hon slöt ögonen.

Smyger runt och gömmer mig för de andra här i huset då jag inte känner mig så socialt kapabel på engelska at the moment. Springer upp på toa supersnabbt typ 4 trappsteg i taget. Har dock smygit ut och diskat typ förrgårs disk? Nej men kanske gårdagen var det nog iof. Dock äckligt, tomatsopperöd diskborste till nästa som ska diska, vassego. En av de som bor här flyttade ut idag och lämnade sitt skafferi på köksbordet, först till kvarn typ. Smakade en asäcklig kaka som jag spottade ut men tog en kul liten cupcake typ som har 1cm glasyr och en liten bild av en stövel(?) på toppen. Om jag bara lyckas få upp förpackningen!!!!! Har kämpat 5 min nu typ. Nåja!


16 september 2009 fyllde jag 18 barre. Två dagar senare spelade H.H. på Liseberg och då spelade han Atombomb (heheh asså visste ju det redan blev ju uppringd och grattad :ppPpp och så avslöjade L det, cool man är, läs snälla vänner man har som skickade mitt nummer i hopp om endast en gratulation så ringer L!!! fatta chocken) och NU DEN 16 SEPTEMBER FYLLER JAG 20 ÅR OCH DÅ SPELAR HAN SIN SISTA KONSERT FÖR SOMMAREN PÅ LISEBERG OCH DET ÄR LIKSOM ÖDET ATT MAN SKA GÅ! Visst?????????



Vill även bara vara i Sverige och krama om min lilla morot som jag missade på chatten men som jag åker på direkten till när jag landat, med resväska och allt. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0