gbg ur mobilen.

Den 2-5 juni var vi alltså på äventyr till Gbg jag, Joanna, Andrea och Fanny. Har inte riktigt visat något därifrån för jag åkte direkt till London när jag kom hem i princip, men här är lite mobilpics!

Äta pastasallad med kokopersoner på tåget till Gbg. Här hade jag precis klippt mig två dagar innan, uj uj så ovant det var.
Jag och Andrea tog lite luft i... Västerås? och förundrades över hur vi hade kunnat fylla hela tågfönstret med all skit när alla andra hade det rent och fint? Det är ett mysterium...
En av kvällarna delade vi på 3 pizzor på den lokala pizzerian i Kärralund (vi bodde på Lisebergs vandrarhem, fick till och med gratis entré så vi gick dit och åkte Flumride en dag, hehe). GOTT!
Vi besökte Yaki-Da och Andrea hittade sin favvostol på toaletten! AmAzInG ställe för övrigt, 4 våningar med restaurang högst upp, terass längst ner, stort trapphus i mitten och världens finaste inredning, vi var helt lyriska!!!! Heheheh.
När YD stände vid 4 så hängde vi med några Gbggrappar till Linneplatsen och någon slags "feeet skogsfest" = polisen hade varit där och förstört stämningen en aning så vi sket i det då det var max 20 pers på plats. Chillade lite i soluppgången hursomhelst i väntan på spårvagnen!
Vi kom såsmåningom hem och somnade runt 6-halv 7, vaknade vid 10 för att boka tågbiljetter hem (dessutom bokade bakiz-lost-jag till fel dag men vi kom hem ändå hehe) och kokade snabbmakaroner för att sedan gå och lägga oss igen, vakna vid 16(!!!) och inse att vi hade nog lite bråttom då konserten började vid 20. Sagt och gjort, duschade, klä på oss och köpa thaimat att äta i Slottsskogen innan vi krigade till oss en fenomenal plats på läkaren. Vi gick ner lite senare, såhär såg det ut:

Vi gick sen till Villa Belparc och jag sprang på Finn+tjej och sa tack så himla mycket för Det dom aldrig nämner samt 2 steg från paradise, A M A Z I NG att de spelade den!!! Hängde med fina Hanna och sen åkte vi hem efter en alldeles för bra dag.
Juste, konserten avslutades med fyrverkerier. En kul grej är att när jag skrev till Labbe i februari så avslutade jag med "Ses i Gbg, spara fyrverkerierna tills att vi kan närvara!!!" (han svarade, "Lovar!") Och vad fick vi i Gbg om inte fyrverkerier, hehe.
Den där helgen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0