en helg i dalarna.

Kom upp till dalarna vid 18 i fredags, m&t sprang runt och akutvattnade blommor. Jag tittade på.

I oskärpan ser man viken och om man kisar, även bryggan nere i slänten.

Åt världens godaste frukost, fil med banan och nyplockade smultron, kokt ägg, juice och två grova mackor med västerbottenost och gurka. Nomnomnom!

Vi hann med en hel del trots allt, var iväg och övningskörde samt åt våfflor i en liten by, sen fiskade vi. Detta är min fina abborrefångst! Men ja, han fick hoppa i sjön igen i väntan på att bli lite större.

Här är däremot t's fångst. Herregud??????? Vägde 5,6 kilo. Ehhhh. Kommentar överflödig. Jag har storlek 37 i de där tofflorna.

Vi började sätta igång grillen och drack rödvin.

Maten klar! Och ja, jag gillar tzatsiki.......... det var ju jag som gjort den = vet hur mycket vitlök det är i = massor = MUMS! Hehe.

Hade jobbig utsikt, usch, verkligen, blö....... 

Söndagen sa goddag med världens spöregn så man tror att taket ska blåsa av. Då lyfte vi på hatten, tog bilen och hämtade Emil och susade hemåt till Stockholm igen. Ja, det var väl den helgen. Läst ut 2,5 böcker och inte haft med mig datorn, hälsosamt tror jag om inte annat!

Over n' out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0