kan dö lycklig nu.

Har fortfarande gåshud. Vill definitivt se den igen!!!!! Åh gudars alltså. Sen att det typ blixtrade långt bort på himlen när jag och Fanny promenerade lite efter bion fick oss att tro att det var Voldemort som skulle invardera Stockholm eller nånting... Men vi hade väl för bra beskyddande besvärjelser!!! Nej men det var så himla många roliga grejer de hade fått med. McGonagall är ju störtskön. Och jag visste väl att Snape var god innerst inne! Han har ju lärt Harry en massa under alla år, typ hur han ska motstå när Voldemort försöker ta sig in i hans tankar och så. Sen var mrs Weasley asball när hon ba "NOT MY DAUGHTER YOU BITCH!" och dödade Bellatrix, haha. Fint och fult när man fick se dem 19 år senare, haha. Bäst var typ Malfoy, att han var ful då. Men allra bäst var fan Neville! I hela filmen alltså, han har 1. växt till sig och 2. blivit ROLIG! Inte bara lite obekväm utan rolig!!!! Det var kul. He. Mest gåshud ändå när Harry hoppade ur Hagrids famn och började fajtas med Voldie. Mmm-mm-MMM! Nu ska jag drömma att jag också fick vara med och skrika STUPEFY!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0