FREDAG

Fredag och det borde sminkas och väljas kläder för att sen slurpa vin och andra alkoholhaltiga drycker men, icke. Sitter/ligger med tre kuddar bakom ryggen samt 10 bitar sushi i magen. På tv:n rullar 500 days of Summer för 3e gången och jag vet inte hur jag ska överleva helgens tristess. Får krypa till PocketShop och samla stämplar på stämpelkortet. Planera någonting. Måste hålla mig sysselsatt liksom, annars vet jag inte vilket ben jag ska stå på.

Hursomhaver. Idag har det varit en knasig dag. Chefen gav mig en påse Polly och sa att man blir frisk av det. Jag har lyckats exportera alla fakturor idag istället för på måndag; helvetesmåndagen, kommer bli en lång låååång dag. Fy faen.

Nåja. Tackoadjö då! Och, grattis storasyster på 26-års dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0