EN LÅT OM DAGEN, ÅR 2011

Har sett att många andra gjort detta lilla projekt och nu tänkte jag börja med det eftersom det är nytt år och allt och jag kände att, någonting ska man väl ha att sysselsätta sig med.

Januari
01 - Håkan Hellström – 2 steg från paradise
02 - Säkert – Dansa, fastän
03 - Armand Mirpour – Curly Boys Law [Step Aside]
04 - Noisettes – Never Forget You
05 - Ted Gärdestad – Så mycket bättre
06 - Queen – Don't Stop Me Now
07 - Bruce Springsteen & The E Street Band – Pay Me My Money Down
08 - Salem Al Fakir – Brooklyn Sun
09 - Hello Saferide – Get Sick Soon
10 - Isak Strand – Pick Me Up
11 - Isak Strand – Mama Said
12 - Adele – Make You Feel My Love (album)
13 - Melissa Horn – Långa nätter
14 - Ringo Starr – Octopus's Garden
15 - Glee Cast – Rehab (Glee Cast Version)
16 - Tingsek – World Of Its Own
17 - Petter – Längesen
18 - Familjen – Det var jag (Albin Myers Remix)
19 - Rihanna – S&M
20 - Nouvelle Vague – Ever Fallen In Love 
21 - Familjen – Det var jag (Savage Skulls & Marcus Price Remix)
22 - Petter – Baksmälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0