973 MB

Under helgen så har jag laddat ner en massa bra musik, 973MB närmare bestämt, till exempel Mumford & Sons, Jónsi, Melissa Horn, Isak Strand, Edward Sharpe och Adele. Toppeniknoppen tycker jag! Ska föra över dem till iPoden också så jag har något att lyssna på morgonen på t-banan.
Nu håller första avsnittet av Solsidan säsong 2 på, så himla toppenbra.

Väckarklockan står på 04:50 och jag rustar inför måndagsmorgonen som säkerligen kommer att gå åt helvete för det gör måndagar. Ibland går frysen sönder, ibland är 4 av 5 sjuka och ibland är allt åt skogen bara. Hehe. Bitterjorånäabsolutinte.

Och sen, en bra grej. 2-3 plusgrader idag; snön smälter; man ser ljuset i tunneln! HALLELULJA! Snart kanske man kan gå klädd i converse, korta jeans och en tjocktröja. Tänk när man kan skippa jackan? Det vore något. Snart så.

Tumblr_lf4gj9h9se1qb6jeto1_500_large


Kommentarer
Postat av: Smartva

Snacka om bra musik! Edward Sharpe och Mumford är klara favoriter!

2011-01-17 @ 19:18:01
URL: http://www.smartva.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0