2011

Välkomnade det nya året på vift och såg knappt en endaste fyrverkeri för den där snöstormen var ju lite ivägen. Men natten var fin ändå, tillbringad med fina och roliga vänner. 2 steg från paradise på gitarr nån timma in på det nya året.

Nyårslöfte? Kommer ändå brytas. Men jag ska börja med en sak jag sett några andra göra som verkar vara helkul. En låt om dagen i ett år. Den kommer vara en spotifylista som ligger under bilden här i menyn till vänster. Så jag lägger in en låt varje dag som passar mitt humör eller så, som jag gillar just den dagen. Så idag blev det just 2 steg från paradise tack vare nattens gitarrande. Helfint faktiskt!


Trött hund innan middagsgästerna trillade in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0