2 KONSTIGA DRÖMMAR

Igår, drömde jag en knasig dröm. Jag och Andrea var utomlands på en restaurang, och plötsligt såg vi Gert och Måns (Håkans ljudtekniker och roddare typ) vid ett bord där det stod typ 5-6 tomma stolar men uppäten mat på tallrikar. Hmm, tänkte vi.
Så helt plötsligt kommer Håkan, Daniel, Simon och Labbe in på restaurangen. Vi springer ut från restaurangen och gömmer oss. Utanför så springer vi på Zoë och Charlie som har gift sig(?) och Zoë visar upp en otroligt ful ring...

Nåja, och i natt... jag, Andrea och Joanna gömde oss hos en gammal tant. Sov i en säng med skallerormar. polisen letade efter oss. Vi var typ i Tunisien där det är oroligt just nu. På morgonen kom tanten upp och vi bad om ursäkt för att ha brutit oss in men förklarade läget (?). Vi tog oss ut genom fönstret och hittade en båt, började åka mot en ö mitt i medelhavet. Där var allt lugnt och vi var plötsligt på Mamma mia-hotellet. Vi fick bo där och hänga med Amanda Seyfried och Stellan. And we lived happily ever after!


Kommentarer
Postat av: andrea

Charlie pratade om zoë idag när han var intervjuad i DN :) haha men det var så klockis drömmar anna!

2011-01-16 @ 15:07:36
Postat av: J

Du ar varldens finaste och basta. alskar och saknar dig min finaste anpan! <3<3<3

2011-02-01 @ 17:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0