11.01.29

Alltid lika roligt att jobba lördagar..... nja. Känns ju sisådär när man på fredagen får höra "trevlig helg" och "ses på måndag" när det egentligen är torsdag i huvudet i helgväg liksom. Nåja, jag råkade dricka lite öl och sådär igår med Fanny och vi hade ett rejält äventyr tills jag insåg att klockan skulle ringa om några enstaka timmar och jag rullade hemåt. Ville bara dö när klockan ringde kl 7.00 men jag har överlevt dagen, ätit laxfocaccia till frukost och vi satte något slags rekord med att portionera ut 500 lunchtallrikar till gymnasieelever på 30 minuter.

Nu ska vi se om vi kan göra någonting av den här dagen också!

Tumblr_lfsl1dcx7g1qgao17o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0