VAD HÄNDE?

Efter att jag efter 8 timmar fick sätta mig ner och äta lunch vid klockan tre så var jag och min chef helt slut i rutan. Det enda vi tänkte var - vadfan hände? För det var ju inte direkt en lugn dag. Stress, stress, stress, visdomständer som bråkar, kunder som är uppkäftiga och konferensdeltagare som kommer 3-400 stycken på en gång och skriker efter kaffet som inte är beställt förrän om 30 minuter. Nåja. Vadfan hände, är bra ord för den dagen.

Även en rätt bra beskrivning på kvällen. Vilken började med att jag fick strömavbrott i lägenheten, wtf?! Sen när brukar det hända? Nåja, en mörk kvart och sen sa det swooom och så blev det ljust igen. Weird. Hursomhelst, jag, Fanny och Ella försökte gnugga geniknölarna om var vi skulle ta vägen en kväll som denna, men hamnade till slut på Viking Bar. Ktorp var där som vanligt och även Andrea, och när Viking stängde så rullade vi genom Söders gator till Gamla Stan för att sluta vid halv tre på McD. En jordgubbspaj var pricken över i:et på denna kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0