MONDAY = CHAOSDAY

Måndag = kaosdag #1 på jobbet. När jag och K får hoppa in och packa mackor då han som ska göra detta är hemma och vabbar, "två frallor till Svea i den backen, tio till Prego i den där backen, ånej wait det är en över?!". När man får tillbringa 3 timmar med att säga "hej, vill du ha kaffe till maten? okej, det blir 72kr tack" 300 gånger. Och tillslut tröttnar man.
Så idag har jag skämtat med varannan, klappat på en pälsmössa gjord av kanin (vidrigt, men extremt mjuk) och sagt att en dam hade en helfin klargrön kappa. Idag sa även 2 personer upp sig, så det var lite kaos i hjärnan på kontorsfolket ett tag. Och så levererade vi en fikavagn till fel hus. Ja, ni märker ju.

Trots allt är det alla stjärtans äckeldag och jag tillbringar den med varm choklad och Mean Girls 2. Och här är lite helfina grejer jag hittat i dagens Metro!


Kommentarer
Postat av: Ylva

Hahaha på barnens tips! Så fel men ändå så rätt. "Var snäll några dagar - fråga sedan chans" kanske ska satsa på det nästa gång :D

2011-02-14 @ 22:31:20
URL: http://likeafairytale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0