SÖDERMALM



En klassisk söndag av lurre på stan. Ändå hände allt komiskt på en gång kändes det som. För det första orkade jag släpa mig och träna sådär på morgonkvisten. Bara den liksom. Sen en dusch och iväg och möta upp Fampan. Spatserade söder upp och ner för att mitt i götgatsbacken springa på en flinande man, nämligen han till höger här ovan. Simon Ljungman. Hejhejhej! Glad och pratig som alltid och vi var på jakt efter ett lunchställe och hans vän satt på ett så vi följde med och tog ut pengar samt promenerade dit och hejade på kompisen och sa hejdå ses i västerås! Fanns dock inga sittplatser så vi fick bege oss därifrån när vi insett att ingen tänkte lyfta på röven och ge plats åt oss. Dock en himla kul grej!
Slutade med timmar på String tills lokalen började tömmas. Jag åkte hem och klippte av mig håret. Rastlöshet är farligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0