jag är hellre blind än ser mitt liv utan dig.

Vi tar en titt på mobilbilderna som åkte över vid senaste överföringen vetja!

En alldeles normal midsommar med mina två bästa!


En fruuuuuukkktttansvärt äcklig nattfjäril. Ja, det är fortfarande ett asäckligt märke där efter att sportbilagan fick fungera som mordvapen...



En julidag var jag med Sofia och tvättade samt bakade bullar. Världens bästa lappar i tvättstugan (rackarns! järnspikar! haha) och när Sofia häller vaniljsås på vaniljbullarna så börjar det gå utför... gott blev det ändå, och avnjöts tillsammans med Malin, Julia och Erik över en hetsig omgång monopol. Och inte att glömma, så kastade Erik ut en bullkant genom fönstret, haha. Bästa på hela kvällen.


Var på vift med Fanny en annan julinatt och hon fastnade i spärren till tunnelbanan. Kvällens roligaste, haha, dog på fläcken alltså. Lilla tjejen ♥

En söndag i augusti såg himlen över lindhagen ut såhär. Helfin skiftning från ljusrosa till mörkblå bakom mig när jag tog kortet.


Varning för... sot? Kaffebryggaren var i stort behov av svinto och seee så fint det bleeeev! Herregud vilket gnugg dock. x2 dessutom!


Ja det var väl ungefär det. Har jobbat 6.30-17.30 samt 7.15-18.15 igår och idag, imorgon blir det en kortare dag men AW med två av cheferna, blir supermyz! Nu ska pensionären duscha och sova typ. Så man orkar med att jobba tre(!!!!!!) dagar till innan det är helg. Stora sucken på det, jag vill sova i en vecka till, inte klar med uppvilandet efter semestern. Kan man få semester efter semestern liksom? Mjaaaa tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0