TISDAG



Bästa lilla Alva. Världens sötaste! Åh. Dagarna har bestått av åh-åh-åh-mms från Syster med bilder som den ovan. BÄSTA UNGEN! 

Annars har jag hittat en rolig lapp och cyklat fram och tillbaka till stadshuset idag (cirkus 5km) med platt däck 1/3 av enkelvägen tills jag kom till bensinmacken, hehe. Måste sett speciellt ut.




Dessutom har jag träffat den här bruden som är hemma nu efter Asienresan (och blivit påsprungen av Sofia som våldgästade oss där vi satt vid vattnet med glass & kaffe).




Slutligen har jag skrivit in mig på körskolan och de ringer mig inom kort så ska här planeras in lektioner. Tjing tjong nu måste jag soooooovaaaaaa........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0