SUNNY SUNDAY

Så småningom kravlade jag mig ur trött-träsket och fick bort de där dammråttorna och fick på mig kläder för att möta upp...... för ovanlighetens skull: Joanna + Fannyx2! Såhär såg eftermiddagen ut:


Två pizzor delat på fyra = gott. Lättöl var typ ett måste men åt mest pizzan.


Det var bäst väder på länge!


Så blåste det till slut lite kallt och vi gick mot bussen och då förbi Nicolinas jobb och jamen inte tackar vi väl nej till en liten macka och en liten islatte och sådärja, supergott och fint!


Mums mums. Sen så var det bussturen hem och skratta lite åt förhållanden på facebook och hur blåögda folk är ibland. Vet inte om man ska skratta eller gråta att vissa människor inte ser längre än näsan räcker, typ. 

Så nu ska jag samla kraft att gå och lägga mig ordentligt för imorgon är det ny vecka nya tag osv måste vara pigg! Dock bara 3 dagar sen 5 dagars ledigt = man är ju i himlen. Fantastiskt toppen osv! Sorgligt dock att Håkan spelar i detta nu på Cirkus och var är jag, inte där iallafall. Samma sak imorgon men nej - ingen biljett till det heller. Jobbigtjobbigtjobbigttggjigti. Lyssnar på youtubes live-versioner som finns för att bota längtan till den 28 & 29 då vi ser honom igen. Tumme upp på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0