HÅKAN - FREDAG




Efter hetsdagen #1 med 10h jobb + alla chefer borta på konferens kom jag hem och vad väntade vid dörren om inte blommor med lappen "Du är bäst!". Hmm? Jo, från cheferna som tyckte synd om mig som kämpade på ensam med deras jobb + mitt eget + allt som hände. Pust och stånk!
Bytte om och sprang iväg till Vitabergsparken för en öl i solen med fina människor, därefter tog vi buss och båt till Djurgården och såg, för andra dagen i rad, älskade lilla Håkan med mannarna. Fint var det! Efteråt delade jag och J på en pommestallrik på Viking som middag vid elvasnåret, stabil matdag man hade.... not.
Därefter landade jag på kudden vid 01 och vaknade idag klockan........ 15!!!!!!!!!!! HALLÅ? Behövde jag sova lite kanske? Jo men jag tror det. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0