om du älskar mig kommer jag lämna dig

(Förlåt att jag citerar Håkan 24/7 men den går liksom på repeat på spottan.)

Sådärja, nu är jag på benen igen. Vill köpa ett par svarta byxor bara, sen är jag redo för en till kväll på trädgården. Igår jobbade jag 5,5 timme på Universitetet (JAG KAN GÖRA EN LATTE OCH ESPRESSO NU, det är ett stort framsteg för mig hehe) därefter mötte jag upp Sofia och vi åkte till Berwald där Martini och Malin och le gang jobbade denna trevliga kväll; folk spydde på sig och jag stressade som en liten studsboll typ. Haha, en kul grej till var att de sjöng ja må hon leva för mig, då jag fyllde 19 barre i torsdags. Var som att gå i femman igen typ. Men det va fint!

Efter 7 timmar där så satte vi oss på bussen mot Kings town och senare Trädgården (tack Johanna för listan, var helskönt att kunna glida förbi snorlånga kön). Hade aaaaaaproligt! Like like like. Hemma halv fyra.

Här är lite bilder från trädgården som jag snodde av Victor som visserligen är från öppningshelgen men jaja, samma ställe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0