du läser mig som en öppen bok

Idag sov jag 10 timmar. Gick upp, åt en massa cheerios (godaste frukosten, I tell ya) och åkte till le work, dvs Bistron numera eftersom konferensen är slut för denna gång. Efter 2 timmar får jag migrän. HEJJA!!! Precis innan ruschen, ursäktar mig med urdåligt samvete att lämna dom i sticket, famlar/vinglar mig till tunnelbanan, trycker i mig två magnecyl och 2 panodil väl hemma och somnar som en stenad. BRA ANNA!

En bra grej är iallafall Håkans nya singel, Saknade te havs; http://www.fileden.com/files/2010/8/17/2944926/h%C3%A5kan.mp3 (lånade länken från prickbloggen).

Har anmält mig till högskoleprovet och har ätit lite pasta med pesto för att piggna till. Nu är det grått utanför och jag planerar spendera kvällen tillsammans med Idol och Pirates of the Caribbean (fyran, då kan man titta på mami och T's tv i sängen, wiho).


av mig, Way out west

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0