and counting

3 dagar tills jag fyller nitton år.
40 dagar tills Håkan släpper sitt sprillans nya studioalbum.
54 dagar tills Håkan spelar på arenan i Stockholm.
60 dagar tills Håkan spelar i Köpenhamn.
61 dagar tills Håkan spelar i Lund.
(och jag ska se allihopa!)
Blir det en Håkanhöst kanske? Joråsatte.


Hade tänkt att bli allmänbildad och intellektuell tills HP 23 oktober (den får inte va med i nedräkningen här ovan för SÅ roligt är det inte, mest nödvändigt) så jag ska förbi bibblan idag, låna massa böcker som brott och straff, dr glas osv och plöja igenom dom där, slå upp knasiga ord och skriva mig en liten ordlista typ. Tänkte höja mig iaf! Inte så svårt med tanke på den skrattretande siffran jag hamnade på sist (vilket bara var en testomgång för att se hur provet gick till men huhujaja tänkte väl komma över det jag fick ändå!).

Jaja nog babblat. Adios amigos, I'm off to work!


När jag fyllde 18 år fick jag denna av bästa J. Sen dess har vi sett dem två gånger till; 18 september på Liseberg 2009 och 14 augusti på way out west i år. Och i höst/vinter blir det som sagt ännu fler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0