jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig

J o b b a r h e l a d a g a r n a l å n g a.
I måndags var jag och Julia samt två tjejer till på Kaffeböna #1, Löfbergs lilas kurs som de kallar Uno. Vi lärde oss en massa saker i 2 timmar varav det var typ 20 minuter teori och resten bestod av att ta slut på 2 paket bönor typ medans vi lärde oss att göra espresso och cappuchino på rätt sätt. Fina fisken!

Nu färgas mitt hår mörkare, jag har fått 75% anställning, idag har jag köpt en finfin congacsbrun väska samt en svart basker (och strumpor för den som undrade). Livet är fint!



& förresten... nu är det bara 1 vecka tills Håkan släpper sin skiva! LIKIELIKIEEEEE!

Kommentarer
Postat av: Joanna

känner mig lagom töntig som bokat både cd och lp. men man får väl passa på. peppen!

2010-10-07 @ 15:25:12
URL: http://soundbox.blogg.se/
Postat av: Joanna

haha ja jag ogillar verkligen när man får saker för-signerade. känns så löjligt. dock insåg jag nu att jag inte har råd med båda 2 så blir väl att avbeställa cd'n. vinylen kommer ju hem till en utan håkans namn på såatte!

2010-10-07 @ 22:59:21
URL: http://soundbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0