impuls


Ja, får man lön så får man. Ett besök på elektronikaffären och Akademibokhandeln så blev jag en ipod och Håkans bok rikare. Även ett par nya varma vinterkängor från skopunkten fick följa med hem!
Efter det gick jag hem och klappade på min nya bebis (ipoden...) och åkte hem till Julia där även Jossan befann sig, för att stoppa in musik i den då min dator är trasig (lånar mamis nu). Familjen Torsten bjussade på mumsig paj och vin till maten och så skrev vi ett födelsedagskort, och begav oss till Hammarbysjöstad. Haha, å en sån resa det var då. Vi åkte för långt med bussen och tog taxi tillbaka, haha. Fantastiskt.
Vi lämnade födelsedagsmyset efter tårta och sång, begav oss mot stan och tog en öl med Johanna. Och det blev verkligen _en_ öl, ögonlocken rasade neråt rättså fort.

Nu har jag varit vaken sedan halv tio och har ätit scones. Vaknade även typ halv sex av att mina grannar hade extremt högljutt sex "åååhåhhhhhhhhh vad skönt!!!!!!!!!!!!!!!" då jag bankade i väggen och satte i öronproppar, herregud, HALV SEX EN SÖNDAGMORGON??? Åkej.

Idag: städa, handla, tvätta(?) och möjligtvis en liten tur på fridhemsplan för inköp av tråkigheter som typ strumpbyxor och tjocka stickade koftor. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0