2010 10 24

Jag sket fullständigt i högskoleprovet igår och valde en natts sömn istället. Det var skönt såhär i efterhand, helt klart val. Det blev en tidig frukost med mami och T som var i stockholm och inte dalarna, sen mötte jag upp Julia och Johanna för en promme till Söder och ett fik med maaaat. Gott och efterlängtat var det! Vi lyxade till det med en tröja, lite smirre och så för de sista slantarna innan lönen kommer imorgon.

På kvällen samlades duktigt många och drack öl tills klockan slog halv 2(?) och det bar av hemåt. MYSIGT!

Idag städar jag, äter glass, tittar på alla dåliga repriser på tv och taggar inför datorköp imorgon plus en vecka F U L L av jobb verkligen, pjuh. Nåja, ska tvätta alldeles strax och sen försöka njuta av mina lediga timmar tills veckan börjar. Klockan till imorgon står på 05.45. FEST!


Bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0