perspektiv

Eftersom regnet smattrar mot fönsterblecken som hagelkulor, och min nacke och mitt hvuud värker som aldrig förr så tycker jag vi tittar på hur dagen hellre hade sett ut.

Jag vill ordna alla mina kläder och fina saker i ännu finare lådor. Som dessa.


Jag skulle tippa på att termometern står på inte mindre än 20 grader, och att man kan klä på sig sånna här skor utan strumpbyxor, utan att frysa.


Att sitta på en filt i en park med folk man tycker om, och ha huvudet flätat i en sånhär fin snurra! Det hade varit himla fint.


Secondhand-fynda ett par blommig shorts att springa runt i.


Sova bort dagarna ibland, när man inte har lust att gå upp. Bara för att man kan.


Bryta av de gulliga shortsen med ett par grova kängor (som jag för övrigt önskar jag hade haft på riktigt, helsnygga var dem) tillsammans med ett tjockt glansigt nummer av Elle.


Och helst av allt skulle jag vilja göra detta i en annan stad, som i Paris kanske.

Kommentarer
Postat av: Linn

like på det här

2010-11-03 @ 13:32:13
URL: http://grodprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0