+++++++++++++++

Är lite lätt chockad över min hurtighet idag. En annan söndag har jag inte rört mig ur fläcken men idag har jag ätit, städat hälften av vad jag ska och diskat allting, men plockat iordning och tillochmed vattnat blommorna! Jag är chockad, som sagt.

Jag har läst GP på internet och vad KUL då att Håkan var übergrym igår, verkligen, KUL för dom som var där (inte jag alltså). Men se här, jag har lagt låtlistan i ordning iallafall. FAN VAD KUUULT att han spelar de nya låtarna jag gillar mucho; jag vet vilken dy hon varit i, samt shelley. GILLAR!

Klicka på bilden nedan så har ni låtlistan i spotifyform. Nu ska jag fortsätta mer hurtigheten medans den infinner sig.


Bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0