18.59

När jag bara varit vaken i 2 timmar och det redan var becksvart utanför fönstret gav jag upp tanken att ta mig någonstans för att göra av med pengar. Får klä på mig ordentligt senare ikväll för Lisa och Julia kommer hit och vi ska dricka vin, därefter köra klackarna i taket på antingen ACE eller NU! eller var vi nu kan tänkas hamna. Kände för att skriva nånting som att natten är ung, men det lät lite för käckt.

 Har faktiskt sagt så till en kund på Berwald en gång, han var lurig och ville köpa massor med vin på alla våningar men jag fick äran att neka honom och sa då nånting i stil med "kom tillbaka lite senare, kvällen har bara börjat!". Haha. Herregud. Får väl lära mig något bättre sätt att göra det på på den där alkoholkursen jag ska gå på. Kul att göra något annat en dag som omväxling. Har även fått en annan slags anställning och detta är fram till sommaren vilket jag är glad över, ska berätta mer om det nån annan dag när jag fått lite mer klarhet över allt. Säsongsavtal som alla andra där! Fast månadslön. S K Ö N T.

Nej nu, ska jag plocka undan lite här då det ser ut som ett mindre kaos. Och så ska jag klä på mig någonting, jaaaarrå. Fast Harry P nr 2 går ju på Kanal5 just nu, lite svårt att slita sig.........


Harry P på tiden då det begav sig (världens mest tillgjorda hejehejjjj-bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0