WORK

Åhå. Jag tror minsann allt löser sig!
Idag ringde de från SF Bio och sa att de hade fått "ett mycket bra intryck" av mig, så på tisdag ska jag tillbaka på en till gruppintervju. På med smajlet och charma gärnet, med andra ord, haha.
Hur som helst ska jag jobba måndag, torsdag, söndag nästa vecka. Prorespektera heter företaget och jag ska ringa åt olika välgörenhetsorganisationer.
Framtiden ser ljuuuuuuus ut! Jag ska fira detta med att köpa mig en jacka imorgon. Bra plan va? Imorgon öppnar trädgården också. Kommer bli askalas!

Vi firar med lite finfina bilder.

X_c596bd9a_largeTumblr_kzeb4qfxwf1qauc9eo1_500_largeTumblr_kz7kzczzch1qb947eo1_500_largeImg_5254_73716345_largeTumblr_l2bz27wkbv1qzjggvo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0