VARMT

"Men jag har samma trasor, går och röker samma marlboro. Jag minns varenda scen ifrån vår film."
"Och i din port har inget förändrats utom just på din, bredvid ditt namn står ett namn till."
Herregud, den där Oskar, han kan han.

Vad har jag annars gjort idag, när inte spotify spelar sönder låten ovan? Svettats ihjäl, druckit kaffe för en guldpeng i caféterian (fast idag slog jag och Bella till på frukost för 19kr, kaffe, macka, juice och yoggi, mums), lekt i fotostudion, svettats sönder lite mer, fått mvg i MDK-kursen (inga fler lektioner, wohooo!), letat studentpresenter att önska sig och hittat en miljon stycken (ska fixa lite bilder på skönheterna) och edan begravt mig själv i finansmarknadens värld. KUL! Det är typ 40 grader ute och jag är genomskinlig eller åtminstone väldigt blek så för alla andra utan solbrillors skull så håller jag mig inne ikväll. Imorgon är det jobb, på fredag är det skiva, lördag är det spelkväll. HÅÅÅÅÅÅLL UUUUUUUUT ANNAAAA!!!

http://faadumah.bloggproffs.se/files/2009/11/stress.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0