VÄGEN HEM





Jag vet att det är lätt att behöva gå en tråkig väg hem från tunnelbanan om man bor i stan. Jag har det rätt trevligt iallafall, såhär ser det ut om man går en av alla hundra olika vägval. Igår avslutade vi förresten den sista kursen. Vad sjutton är det meningen att man ska göra nästa vecka är min fråga? Jag har iallafall ingen aning.

Jag är uppe 2 timmar innan vi börjar (eller börjar och börjar, vi är egentligen lediga idag men jag gillarrrr ju skolan så tänkte hänga lite där ändå, och titta på MP3s livesändning och sånt där skoj) för att snart springa ner på stan och leta upp en klänning att ha nästa helg när min SYSTER GIFTER SIG! Fatta den, lilla skiten liksom, gifter sig! Helt galet.

Tänkte försöka hitta en svart skjorta till ikväll för de som man får låna på jobbet brukar alltid vara så obekväma, men det är iallafall kul att Julia ska jobba med mig ikväll, det gillar vi!

Nu ska jag kleta balsam i håret och sätta på mig några skor och börja röra mig. Goodbajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0