"LEDIG" eller?

Ja, i veckan har jag väl sisådär två halva lektioner vilka båda infinner sig imorgon. Hur ska detta gå? Jag kommer typ åka dit och äta mat varje dag för att man har ju aldrig flera näst-sista veckan på gymnasiet, herregud jag tar ju för sjutton studenten nästnästa vecka! Det är 11 dagar kvar. ELVA. E-L-V-A!!!! Herregud.

Jag ska tvätta, jobba, sola solarium, hänga på trädgården, picknick:a, fira mammas födelsedag, åka ner till småland för systers bröllop samt vara full i skolan och ha vattenkrig med tvåorna innan jag är klar att ta studenten. HERREGUD HALLÅ STUDENTEN YAYAYYYYYY!

Nu ska jag gå in i väggen där borta. Sen diska. Precis så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0