FUCK U SKOLAN

Vi har så hemskt jävla mycket att göra tills betygen sätts (28e maj, alltså nästnästa fredag, alltså i princip 10 skoldagar) att det liksom inte är KUUUL ens. Någon kom upp i 16-18 saker när vi räknade, jag har 12 inlämningar/prov att göra innan dess. Hahahahahahahaha- jag typ skrattade kalendern rakt i fejset när det gick upp för mig hur mycket man måste göra. Sen funkade inte datorerna igår heller för äääälskling Jan Björklund (skolminister eller nånting? folkpartist iallafall) har bestämt att alla ska byta datorer och operativsystem så INGET fanns installerat och inget fanns kvar på våra konton, utan ligger någonstans i cyberspace och hittar väl hem inom några dagar. Men kul!!!! Schysst, tack Janpan, precis nu när vi kan chilla med pluggandet liksom. Tack!!!!
Ehm, ja. Så det kanske var bra att jag började störtblöda näsblod imorse (stress någon?) så nu har jag hela dagen på mig att beta av lite av det där. Najzzzzz...


Bella blev såhääär ledzen när vi fick reda på mängden skit att skita ut, typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0