FRIDAY

Gårdagen bestod av ytterligare svettningar i solen och inlämnande av 4 stycken(!) ekonomiarbeten. Har avslutat den kursen nu typ, härligt! Åkte hem till Ille och fikade, åkte hem och åt makaroner, åkte och jobbade, första gången. Iiiiiiiih och eeeeeeh lät det från min och Camillas plats. Herregudars, men nu är jag mer taggad på jobb än innan, lite läskigt var det väl allt, första samtalet liksom - sen svarar ingen!!! Taskigt, här har man gått med magknip typ men äh.
Idag ska jag lite ärenden sen ska vi ha picknick innan den enda lektionen idag; grafisk kommunikation, kl 13.30. Sen ska jag skriva ut studentinbjudningar och preppa samt tagga inför SKIVA ikväll, min sista. FLIPPPPPPPP!


Vi har hemskt fina körsbärsblommor i vardagsrummet, fiiiiint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0