BÄTTRING

Nu ni, har jag varit hemskt dålig på att ens komma ihåg denna blorre. Studentskivor, plugg, att jag inte vart hemma så mycket och mösspåtagning får nog ta på sig skulden.

Sånt där kul som hänt senaste veckan är bland annat;
+ Joannas studentskiva, Södras naturklasser på Nype, mycket roligt! Har nog fortfarande glitter i håret sen dess.
+ Sålt och lämnat in alla pengar för min 16 vänner som ska komma på min skiva (imorgon!!!), helt galet.
+ Myst till det med pizza hemma hos Joanna, mm-mm vad gott det var.
+ Mösspåtagning, valborg, "Kärrtorp vet hur man dricker öl", kan det sammanfattas!
+ Sett Love Antell och Miss Li (den förstnämnde var snäppet bättre) på första maj.

http://etc.se/images/3182.jpg
Love Antell, bild google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0