ALONE BUT NOT LONELY

Det finns en liten tjusning med att vara hemma själv varje fre-mån. Jag kan äta hur mycket av samma mat jag vill utan att mamma skriker att jag kommer få skörbjugg (äter bara pasta ungefär, för det är det godaste som finns), jag behöver inte diska någonting så fort jag petat på det (utan diskbänken står ofta överfylld på söndagen med alla olika färger på matresterna, mysigt) och jag kan föra hur mycket oväsen som helst när man kommer hem halv fyra på morgonen.

Sen är det ju det där med städning. Idag är det meningen att jag ska diska det där berget, plocka i ordning alla saker som ligger utspridda, göra det fint igen, och just idag ska jag till och med tvätta.
Så, söndagar är ta mig sjutton inte jätteskoj.

Och idag är jag ytterligare lite nervös för jag ska på en gruppintervju imorgon inför ett jobb. Sälja popcorn i sommar, det tackar jag inte nej till. Men fan i helvete vad nervöst!

4534251811_3299aaf409_large
Tumblr_l1vm55vt6s1qzj6bco1_500_largeTumblr_l1swsbvbks1qzj6bco1_500_large4319187511_dcdb758a6f_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0