Tionde mars klockan tjugotvå:elva

Idag har jag och kära Caroline åkt en sväng till IKEA. Rättare sagt har jag blivit skjutsad av coolingen med körkort. Det var typ 20 pers och vi på hela stället, muy skönt. Med mig fick jag; helkroppsspegel, gardiner, golvlampa, 5 hyllplan, 12(!) konsoler, doftljus, papperssamlare... och säkert något mer, jag verkligen hatälskar att gå på stället, man blir fattig och frustrerad över att man inte kan köpa _allt_, men samtidigt är det ju så himla helkul.

Nu ska jag skriva klart mitt giving an opinion-letter på engelskan. Gruset börjar smyga sig in i ögonvrån men tvingas bort av frekventa blinkningar.
Därefter ska jag hoppa ner bland 2 vita duntäcken och sova muy muy länge. Jag ska drömma om ett färdiginrett rum, med tavlor och sånt klart. Just nu ekar det typ.

Nåja. Såhär god fruktsallad gav min mamma mig igår som vitaminchock: (Gott var det dock)


Kommentarer
Postat av: Nicklas

tack så mycket :) Jag har haft linser i några år, men jag använder inte det så ofta!

2010-03-11 @ 06:51:48
URL: http://centring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0