TAPPAD?

Ibland undrar man. Modebloggarna skriver att "oj, i vår satsar jag på nudefärgade kläder" och tror att de är helt egna med det. Under modeveckorna var många av visningarna nudefärgade och det står överallt i tidningar och på internet (med andra ord; det går inte att missa). Hur kan de tro att de är lite egna då? De följer ju bara modet slaviskt? Såklart är det lätt att börja gilla det affärerna spottar ur sig. Men att tro att man  är egen om det är ju absurt. För det är man ju verkligen inte, tvärtemot. Vi är gina tricot-kopior allihopa!

Jaja, nog om det. Dagen har bestått av skola och inställda lektioner, ingen lunch men fika med Zoë (long time no see) vilket var mycket givande. Outfiten för Södra Latins tematreors skiva är också bestämd, vi kommer rocka huset tror jag. Temat är förövrigt Sex, droger & rock n' roll. Nån som har en aning om vad vi ska vara...?

Förövrigt, våren närmar sig, jag lovar. Centimeter för centimeter is rinner ner i brunnarna och pölarna biladas när brunnen är full. Gruset ligger still på asfalten istället för på den hala isen och snart kan man slappna av och sluta spänna sig för att man inom tre, två, ett kommer ligga raklång efter att ha halkat.

Nog med prat. Vi firar att jag slipper gräva ner mig i ekonomiboken med lite fina bilder jag ramlat över:





(Bilder 1, 2, 3, 4)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0