Sportlovssöndag





Denna helg har jag målat mitt rum. Har dessvärre inga bilder på det färdigmålade, men ni kan väl föreställa er ljusljusgrått så har ni en bild där. Igår och i förrgår har jag alltså suttit på en kudde mot elementet för att kolla facebook och sånt där livsnödvändigt, annars har datorn fått vila och mina armar gjort jobbet som målare. Jag och Joanna konstaterade efter att första lagret var målat att, vi har nog ingen framtid inom målaryrket. Och tur det, för det är ju pissjobbigt.
De små vita prickarna på sista bilden är förresten alla nålhål som jag har spacklat och sandpapprat. Ja, men vadå, jag flyttar ju omkring affischerna lite hursomhelst. Någe problems eller? Nä, tack.

I veckan ska jag lifta med Carro för att ta mig ut till IKEA och köpa hyllor och annat krafs som ska göra rummet lite roligare än vad det är just nu. Hallelulja!

(Nu är det tråktråk som gäller: plugg (om inte röven dör av att sitta på golvet ett tag till) samt diska helgens berg. YAY!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0