Sportlovsmåndag


Pannkakslunch hemma hos Joanna gjorde måndagen lite bättre. En sväng förbi hästen och därefter ett fenomenalt mysigt firande av Zoë som fyllde 19(!) år. Helmånga bilder finns på facebook för den som är intresserad!
Idag är det tvätt och middag hemma som står på schemat. Säga hej till familjen också för den delen, har spenderat de senaste dagarna på vift när de väl varit hemma.

Har för övrigt kommit fram till att mitt iTunes behöver uppdateras lite, har på senare tid mest lyssnat på spotify, det är ju rätt bekvämt liksom. Men när det på "100 mest lyssnade" står att jag lyssnade på alla senast i typ juli 2009 (förutom Anna Bergendahls låt hihohehe) kanske det är på tiden att tanka ner det jag lyssnar på på spotify och stoppa in i iTunes... för att inte tala om att köpa en ny iPod. När är den tiden kommen undrar jag? Undrar mina stackars hörlurar som ligger och väntar också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0