NEWS




(Bilder här, här, här)


Dagen har varit smärtfri och spenderats framför dator efter dator med en hel del kul planering inför studentskivan. Halvt bestämt att alla ska få varsin medalj med "Klassens..." och vad man nu är. Vi har en hel del folk i vår klass, bland annat let's dance, fria själar, gnällspikar, tjuvrökare, bloggare (NicolasG), statusuppdaterare, ex tofflor, lättroade och förseningar. På lördag är första studentskivan för min del och det kommer gå i en rasande fart för snart står vi där med vita klänningar, hatten på sned, tårarna sprutandes, solen i ögonen och framtiden oklar. Hjälphjälp.

Skriver för fullt, så näsblodet sprutar (oja, det kommer lite ibland, rätt okul men men), om internationell handel och resurser, handels- betalnings- transferrerings- tjänste- kapital- samt bytesbalansen. Därefter ska jag hugga tag i mediainlämningen. Fullt upp ikväll med andra ord, det är Word och jag hela kvällen lång. Eventuellt ett avsnitt House och en kopp te, eventuellt.

Tänkte bara säga att jag har gjort om lite här. Vårstädat, kan vi kalla det. Jag vet inte riktigt, men jag tror jag kommer gilla det! Eventuellt ryker den prickiga bakgrunden om det blir för plottrigt och rörigt.
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Joanna

ajdå! men det är iallafall bon iver med re:stacks. så fin så fin.



åh vad kul! ja jag har hört mycket bra om den staden hah. får ta och åka dit någon gång, verkligen.

2010-03-23 @ 17:49:46
URL: http://soundbox.blogg.se/
Postat av: Greta

Jag gillar den nya designen hemskt mycket. Den känns så vårig. Och om du blöder näsblod ofta och inte riktigt vet varför så måste du prova Nozoil. Finns att köpa på Apoteket och jag känner ingen som det inte har funkat för. Puss!

2010-03-23 @ 20:26:24
URL: http://punkelikat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0