NÄMEN?

Hallå där i stugan, vad hände igår, ni blev kanske dubbelt så många? En fin överraskning en tråkig måndag helt enkelt.
Idag är några ettor i Romme (för det är väl bara då man tycker det är kul, eller?) så vi ska jobba med projektarbetet hela dagen, dvs sitta och pilla i InDesign och tjafsa om hur vi ska ha det. Som dom säger i Tjenare Kungen, "vi bråkar inte, vi har en konstrukti diskussion!". Så ska vi ha det.

Tänkte visa lite bilder från mitt rum igen, nu när det kommit upp lite nya grejer. Såhär ser det ut:

Anslagstavla ovanför skrivbordet är nog det smartaste som finns. Bilder på Håkan och bandet, jag (som viftar med armarna?) och Selma på julafton, alla mina festival och lägerband, Coldplayfjäril, Emmabodafestivalen-biljett(!) och en kvist som Håkan kastade från senaste konserten på Gröna Lund.

Hylla nr 1 bredvid spegeln.

Hylla nr 2 under.

Helfiffigt tycker jag!
Nu måste jag springa. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Joanna

sv: åhja det är han verkligen, så fin. har du sett hamlet? inte sett den ännu men måste kirra biljetter till nån av dom sista föreställningarna i sommar innan dom tar slut.

tack, desamma!

2010-03-15 @ 17:36:46
URL: http://soundbox.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh! Jag har också sådant body butter från body shop! :P

2010-03-15 @ 23:42:00
URL: http://savvynemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0