Come on and leave the years when you watched the days go by

Tiden liksom rinner iväg! Under dessa dagar som gått har jag hunnit med en del ändå. Jag har klippt av några centimeter hår och målat naglarna neonröda (om det finns en sån färg), till exempel. Idag var vi och köpte ljusgrå väggfärg som ska upp i mitt rum på sisådär fredag och lördag. Gjorde mig världens godaste räksallad och har därefter smällt i mig en chokladboll så nu blir det fasta tills... ehm, middagen. Ja. Därefter ska vi hem och mysa hos Joanna då hon är ensam hemma bland åtta rum och hund.

Förresten kommer Johnossi till Emmaboda, och vad tycker vi om det? Sisådär va, för de känns lite... typ, 2008.
Däremot hade Shout out louds gärna fått komma. Okej, bra då vet vi.


Shout out louds! (bild google)

Kommentarer
Postat av: Stina

shout out louds är brabrabrabra. det är min kära vän Channies(ohlaa.blogg.se) jeans tror dom är från weekday

2010-03-07 @ 00:03:19
URL: http://fubu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0