32 DAYS TO GO!

Ja, men hej på er. Gårdagen var helbra, skoldag och projekt som vanligt, snabbisfika med Wille och byte av skivbiljetter, därefter en hejdundrans bra kväll hemma hos Ellinor med Berlingänget minus Sam, vi planerade vad vi ville göra och checkade även lägenheter att hyra. Tror resan kommer bli hur bra som helst!

Såhär såg det ut sist staden besöktes för min del, då med Andrea och Helle, för snart ett år sen:


Det var mestadels väldigt varmt. Den här satt dock på innegården och i lä, med sol hela dagen lång, men när det var skugga var det ändå över 20-strecket. Underbart.


Vi besökte såklart muren. Den står ju lite varstans, utspritt över hela staden. Man sprang på den lite då och då.


Åt helt galet god mat. Mumma.


Jag och Andrea chillade galet i en fotoautomat. (Andreas bild)


Något vi aldrig förstod. Inte på fyra dagar, vi gick över gatorna när tyskarna gjorde det. Hur fungerar de där knapparna egentligen? Det fanns ju i för sig inte ens några knappar liksom... Ja. (Andreas bild)


Efter mycket spring och lite smörande för biffvakter (ja vi loooovar att vi är världens största Mando Diao-fans!) hamnade vi på Knaack. (Andreas bild)


Den här är ju bara sååååå kul. Ehm. Tyska vimmelbilder! Har alltid undrat lite vad jag håller i men det är ju uppenbarligen fotografens kort. Fest!


Sade adjö till mina bussåkande vänner och spenderade 10h i Berlin all by myself. Det var en... konstig och smått befriande känsla på något vis. Äh, det var inte så jobbigt. Mest för att vi så fall kommit hem kl 6 och sovit 3h kvällen (morgonen?) innan. (Andreas bild)


Spenderade mina sista 3 euro på Twix @ planet hem tillsammans med The Carnivales-gänget, mitt och Andreas fellow company från kvällen innan.
Slutet på en finfinfinhelbra resa!

21-25 april är det som gäller. Snart smäller det!!!!!! Tips på bra second hand-shopping, smarta ställen i allmänhet eller überbillig öl? SÄG DET DÅE!

Oh juste. Glömde mobilen hos Ellinor igår, Bo tog med sig den så ska snart förbi honom och hämta den och därefter ska jag tränatränatränaträna. Projektet har ätit all min tid (bortförklaring) på senaste tiden... Ehm, hehe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka ingår i berlingänget? :)

2010-03-20 @ 14:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0